A VILÁG LEGBALF@SZABB BEDOBÁSA - videó

Trollfoci

Olyan bedobást láthattak azok a nézők, akik jelen voltak az angol másodosztály feljutásról döntő meccsén, amilyet valószínűleg soha többet nem fognak. Legalábbis úgy szinte biztos nem, hogy a bíró simán továbbengedi.

A második helyről döntő Cardiff - Readingen utóbbiak jöhettek bedobással. Játékosuk, ahogy kell, fogta a labdát, beállt a vonal mögé és szabályos mozdulattal játékba hozta... csak az nem az vonal volt. Pontosabban nem is volt ott semmilyen vonal, ugyanis a srácnak -ahogy a videón is látható - sikerült az oldalvonal helyett A STADIONTETŐ ÁRNYÉKÁNAK SZÉLÉRŐL ELVÉGEZNI A BEDOBÁST!

Oké, mindenki jót röhög, aztán szépen visszafújják és elvégzik újra - gondolnánk, DE NEM! Merthogy sem a sporinak, sem a partjelzőnek, sem a pályán lévőknek nem tűnt fel a dolog, minden ment tovább, mintha semmi se történt volna.

Azon filóztunk, hogy ezt azért valószínűleg egy borsodi megye hármas meccsen is észre vették volna, csak ott ugye nincs stadiontető-árnyék... MÉG!


https://trollfoci.blogstar.hu/./pages/trollfoci/contents/blog/52281/pics/lead_800x600.png
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?