hirdetés
Blogolj!

EZÉRT KASSAI 2 TIZENEGYEST ADOTT VOLNA! - VIDEÓ

Trollfoci

Hát ez a Sampion Liga Kassai nélkül is tud vicces dolgokat produkálni. Tegnap két meccset is játszottak és eléggé úgy tűnt, hogy a bírók nem ugyanazt a képzést hallgatták végig.

A Tottenham bevetődő játékosának kezén megpattanó labdáért ugyanis járt a tizenegyes, míg a lent látható szituért a Liverpool-Portón nem. 

Csak nekünk tűnik ez legalább annyira büntetőnek, mint a másik, vagy már arra is van valami fasza újvonalas, megmagyarázós szabály, hogy miért lehet simán pacsizni a lasztival a tizenhatoson belül? Szerintetek hogy van ez?

https://trollfoci.blogstar.hu/./pages/trollfoci/contents/blog/71266/pics/lead_800x600.png
 
Feliratkozás blogértesítőre

Ha mindennap szeretnél értesülni a legfrissebb bejegyzésekről, akkor iratkozz fel a blogértesítőre.

Feliratkozom

Ezeket a cikkeket olvastad már?